Aktualności

Aktualności

Ograniczenia dostępności Sali Obsługi Klientów Świętokrzyskiego OW NFZ w Kielcach

16.10.2020

Przypominamy o ograniczeniu dostępności Sali Obsługi Klientów Świętokrzyskiego OW NFZ w Kielcach.

Od 12 października 2020 r. do odwołania wprowadzone zostały ograniczenia w bezpośrednich kontaktach w Sali Obsługi Klientów przy al. IX Wieków Kielc 2a.

Uwaga! Obsługa może dotyczyć tylko pilnych zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne

oraz potwierdzania profilu zaufanego (PZ).

Pozostałe dokumenty można pozostawić w skrzynce podawczej znajdującej się przed budynkiem.

W celu załatwienia sprawy polecamy kontakt telefoniczny, e-mailowy lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty:

  • zaopatrzenie w wyroby medyczne 41 36 46 133, 41 36 46 128, skan lub zdjęcie zlecania do potwierdzenia można przesłać na adres e-mail: srpom@nfz-kielce.pl
  • leczenie uzdrowiskowe 41 36 46 241 w godz. 8-12
  • Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego 41 36 46 215, 41 36 46 222, 41 36 46 136 lub ekuz@nfz.gov.pl
  • wnioski unijne/ formularze UE/EFTA  41 36 46 215, wf13@nfz-kielce.pl
  • ubezpieczenie w NFZ  41 36 46 216
  • składanie skarg i wniosków 41 36 46 288, biuro@nfz-kielce.pl
  • zwrot kosztów leczenia poza granicami kraju 41 36 46 222, wf13@nfz-kielce.pl
  • ubezpieczenie dobrowolne 41 36 46 160, wniosek wyślij tradycyjną pocztą
  • ePUAP (dla posiadaczy Profilu Zaufanego) Identyfikator ePUAP: /l908h7nds3/SkrytkaESP

 

Adres do tradycyjnej korespondencji:

Świętokrzyski Oddział NFZ w Kielcach

 ul. Jana Pawła II 9

25-025 Kielce

fax: 41 34 30 490

e-mail:biuro@nfz-kielce.pl

Zachęcamy do korzystania z Telefonicznej Infolinii Pacjenta 800 190 590 

Punkty Obsługi Klientów w Sandomierzu i Ostrowcu Świętokrzyskim pracują normalnie.

O przywróceniu działalności Sali Obsługi Klientów w Kielcach poinformujemy Państwa

w odrębnym komunikacie.

Źródło: Rzecznik Prasowy